Activitat de paddle surf o kaiak combinada amb snorkel. L’activitat començarà amb una breu explicació a la platja, teòrica, sobre com utilitzar el paddle surf o el kaiak, i una de pràctica, amb la companyia d’un instructor/a expert, seguint la línia de la costa des del Cavall Bernat al llarg del camí de ronda de Platja d’Aro. A meitat de trajecte es pararà per a descansar i per a fer snorkel. Quedaràs sorprès/a de l’extraordinària vida marina que habita el fons del mar d’aquestes cales. Possibilitat d’escollir un nivell més avançat.
Read More
Archives for Hotel Bell Repòs
Camí de ronda de Platja d’Aro en Paddle surf o caiac + snorkel
Activitat de paddle surf o caiac combinada amb snorkel. L’activitat començarà amb una breu explicació a la platja, teòrica, sobre com utilitzar el paddle surf o el kaiak, i una de pràctica, amb la companyia d’un instructor/a expert, seguint la línia de la costa des del Cavall Bernat al llarg del camí de ronda de Platja d’Aro. A meitat de trajecte es pararà per a descansar i per a fer snorkel. Quedaràs sorprès/a de l’extraordinària vida marina que habita el fons del mar d’aquestes cales. Possibilitat d’escollir un nivell més avançat
Read More
Sortida en BTT des de Platja d’Aro
Sortirem de l’hotel amb BTT i pujarem cap al Barri de Fanals d’Amunt, farem cap fins al que popularment es coneixia com a Mas del Monjo i que és l’antiga església de Nostra Senyora de Fanals (edifici romànic del S. X-XI), arribarem fins a la font del mas on hi veurem un exemplar d’alzina molt gran, continuarem la ruta fins a la Vall del Molins, tornarem per Sant Marc fins a Platja d’Aro.
Read More